Nie masz produktów w koszyku.

Mobile mode

OPCJE DOSTAWY I INSTALACJI

- Dostawa już od

- Dostawa w “białych rękawiczkach”, obejmuje montaż

- Instalacja fotela kinowego

- Terminy dostaw

- Złożyłeś zamówienie na przedmioty na zamówienie - co dalej?


Standardowa dostawa  

Oferujemy dostawę standardową cena jest niezależna od liczby produktów, koszt dostawy jest automatycznie doliczany do zamówienie w oparciu o jego wartość.

140 PLN zamówienie do 4000 PLN. 180 PLN od 4001 do 6000 PLN, 230 PLN od 6001 do 10000 PLN, 300 PLN od 10001 do 15000 PLN, 400 PLN od 15001 do 20000 PLN oraz 500 PLN dla zamówień powyżej 20000

- Zawsze 2-osobowy zespół dostawczy i dostawa do wybranego pomieszczenia 

- Kontakt i ustalenia telefonicznie co najmniej 3 dni przed planowaną dostawą

- 3 zdefiniowane okna czasowe w granicach 10:00-20:00 od poniedziałku do piątku

- Wniesienie, niezależnie od piętra (brak windy nie stanowi przeszkody)

- Uwaga: zachowaj oryginalne opakowania swoich towarów, aby zachować zgodność z naszą Polityką bezpłatnych zwrotów

- Uwaga: nie obejmuje montażu

 WAŻNE : W przypadku jakichkolwiek problemów w miejscu dostawy skontaktuj się z nami bezpośrednio, dzwoniąc do nas pod numer 795 966 766 lub wysyłając e-mail na adres wsparcie@deluxdeco.pl ze szczegółowymi informacjami. Jeśli dostarczenie zapakowanego do dostawy towaru nie będzie możliwe w rozsądnym przedziale czasowym, może być konieczne zaakceptowanie dostawy do drzwi. Jeśli dostawa wiąże się utrudnionym dostępem, wybierz opcję dostawy platynową dla ulepszonego poziomu usług.

Dostawa w “białych rękawiczkach” Premium

Nasza dodatkowa usługa dostawy premium pomoże ci uniknąć kłopotów z odbiorem i montażem towarów w domu. Zespół 2 mężczyzn wykona wszystkie poniższe czynności, co najważniejsze rozpakuje, przygotuje i zmontuje wymagane części Twoich mebli, ustawiając je zgodnie z Twoim żądaniem. Reclinery (funkcje relax) zostaną przetestowane i sprawdzone, a my zrobimy zdjęcia jako dowód, że wszystko jest dobrze i działa tak, jak powinno. Dodaj usługę białej rękawiczki do standardowej dostawy zgodnie z liczbą kupowanych sztuk. *Z wyłączeniem foteli kinowych - patrz poniżej. 

Zawiera:

- Zawsze 2-osobowy zespół dostawczy i dostawa do wybranego pomieszczenia 

- Kontakt i ustalenia telefonicznie co najmniej 3 dni przed planowaną dostawą, otrzymasz bezpośredni numer do kierowcy

- 3 zdefiniowane okna czasowe w granicach 10:00-20:00 od poniedziałku do piątku

- Wniesienie, niezależnie od piętra (brak windy nie stanowi przeszkody)

- Rozpakowywanie przedmiotów i umieszczanie w pomieszczeniu

- Montaż wszelkich nóg sofy lub połączenie modułów przedmiotów, elementów które wymagają montażu

- Na Twoje życzenie utylizację opakowań (zachowaj je do momentu całkowitego zadowolenia z zamówienia)

- Uwaga: zachowaj oryginalne opakowania swoich towarów, aby zachować zgodność z naszą Polityką bezpłatnych zwrotów

- Dostęp do śledzenia dostawy online - śledzenie auta w czasie rzeczywistym na mapie

Uwaga: Nie usuwamy opakowań w celu ochrony ustawowych praw naszych klientów i w mało prawdopodobnym przypadku zwrotu. Szczególnie opakowania sof są wyjątkowo duże i mają niestandardowy rozmiar dla każdej sztuki. Sugerujemy, że niewielka niedogodność związana z późniejszą utylizacją opakowania jest zdecydowanie lepsza niż problemy powstałe w przypadku konieczności zwrotu bez tego opakowania; 

Jeśli chcesz usunąć opakowania, zadzwoń do nas pod numer 795 966 766 podczas dostawy, gdzie możemy ocenić sytuację i poprosić zespół dostarczający o usunięcie ich za Ciebie. Z przyjemnością to robimy  

WAŻNE: W przypadku wszelkich innych problemów w miejscu dostawy skontaktuj się z nami bezpośrednio, dzwoniąc do nas pod numer 795 966 766 lub wysyłając e-mail na adres wsparcie@deluxdeco.pl ze szczegółowymi informacjami. Problemy z dostępem przy dostawie (wąskie drzwi, zbyt mało miejsca itp) mogą wymagać podpisania zrzeczenia się odszkodowania w celu zabezpieczenia zespołu przed potencjalnymi szkodami. Dokładamy wszelkich starań i ostrożności, jednak w tym przypadku należy nadzorować zespół.  

Instalacja fotela kinowego

Jest to specjalistyczna dostawa dla foteli kinowych, która wymaga nieco więcej zaangażowania niż standardowe dostawy sof. Zwykle są pakowane osobno i wymagają połączenia, a oparcia wymagają dopasowania, a także niektórych innych szczegółowych prac. Nasz zespół ma duże doświadczenie w instalacji tych foteli i sprawi, że będzie to łatwy i płynny proces, dbając o wszystko, co konieczne, abyś mógł zacząć cieszyć się ulubionymi filmami lub grami jak najszybciej. Zalecamy skorzystanie z tej opcji, jeśli masz kilka foteli, które wymagają ustawienia w rzędy. 

Zawiera:

- Zawsze 2-osobowy zespół dostawczy i dostawa do wybranego pomieszczenia 

- Kontakt i ustalenia telefonicznie co najmniej 3 dni przed planowaną dostawą, otrzymasz bezpośredni numer do kierowcy

- 3 zdefiniowane okna czasowe w granicach 10:00-20:00 od poniedziałku do piątku

- Wniesienie, niezależnie od piętra (brak windy nie stanowi przeszkody)

- Rozpakowywanie przedmiotów i umieszczanie w pomieszczeniu

- Montaż wszelkich nóg sofy lub połączenie modułów przedmiotów, elementów które wymagają montażu, sprawdzenie funkcji.

- Na Twoje życzenie utylizację opakowań (zachowaj je do momentu całkowitego zadowolenia z zamówienia)

- Uwaga: zachowaj oryginalne opakowania swoich towarów, aby zachować zgodność z naszą Polityką bezpłatnych zwrotów

- Dostęp do śledzenia dostawy online - śledzenie auta w czasie rzeczywistym na mapie

 

Terminy dostaw - towary docierają w ciągu 5 tygodni od „Aktualizacji W transporcie”

Dostawa może trwać od 2 do 15 tygodni, ponieważ niektóre produkty są dostępne w magazynie, a niektóre są wykonywane na zamówienie. Terminy dostaw są wskazane przy opisie produktu w zakładce dostawa oraz każdym potwierdzeniu zamówienia. Dokładne terminy można znaleźć przy poszczególnych pozycjach. 

Skąd mam wiedzieć, kiedy otrzymam przedmioty? Przy każdym zamówieniu masz dostęp do konta z pełną informacją, a my również wysyłamy regularne aktualizacje. Towary są u Ciebie w ciągu 5 tygodni od statusu “W transporcie” w przypadku produktów wykonanych na zamówienie z terminem 9-15 tygodni..  

W przypadku produktów, które należy wyprodukować zapoznaj się z poniższym procesem. 

Złożyłeś zamówienie na przedmioty na zamówienie - co dalej?

Gdy otrzymamy Twoje zamówienie, będziemy komunikować się z Tobą standardowo przez e-mail i SMS, aby informować Cię o najnowszym statusie i wszelkich zmianach w szacunkowym czasie przybycia Twoich towarów. Ma to na celu informowanie Cię o postępach w realizacji zamówienia, jednak podanie szacunkowego czasu przybycia towarów jest możliwe tylko wtedy, gdy status to „W transporcie”. Poniżej przedstawiono różne etapy aktualizacji, których należy się spodziewać.

Jeśli nie otrzymasz od nas wiadomości e-mail z potwierdzeniem zamówienia, skontaktuj się z nami natychmiast.

Gdy zamówienie jest złożone i opłacone status jest ustawiany na „Przetwarzanie” Może to potrwać kilka dni, tydzień lub dwa (1-2 tygodnie), a czasem nawet kilka dni dłużej. Zależy to od dostępnej wydajności, mocy produkcyjnej stosownego producenta i harmonogramu naszego cyklu zamówienia. Twoje zamówienie zostało złożone, a produkcja rozpoczyna się u dostawców tak szybko, jak to możliwe.

Następny status to "W produkcji" Informuje, że zamówienie jest realizowane, może to potrwać 3-4 tygodnie.

Od tego momentu towary, które już zostały wyprodukowane, są planowane do wysyłki, umieszczane w harmonogramie a status jest ustawiany na "Gotowe do wysyłki" Jest to fracht morski z najdalszych zakątków świata i nie należy go mylić z dostawą. Okres ten może wynosić do 2 tygodni.

Najważniejszy status to "W transporcie" Twoje zamówienie znajdują się teraz na potwierdzonym statku i dotrze do naszego partnera logistycznego za około 4-5 tygodni. Uwaga: Podajemy daty przybycia, które są szacunkowe, i mogą się one różnić kilka dni ze względu na zmienne, takie jak warunki pogodowe lub procedury celne. Zazwyczaj jest to zgodne z harmonogramem, ale proszę pozwolić nam na pewien margines w odniesieniu do konkretnych dat przybycia.

"Dostawa" „Dostawa” Jest to etap końcowy, który może potrwać od 2-5 dni do 2 tygodni od przybycia zamówienia do magazynu centralnego, w zależności od miejsca zamieszkania.

Uwaga: Powyższy harmonogram ma charakter szacunkowy, niektóre terminy poszczególnych aktualizacji mogą się różnić. Gdy towary są “W transporcie”, podajemy szacunkowy czas przybycia podany przez firmę przewozową. Może to ulec zmianie w trakcie procesu wysyłki z powodu pogody, opóźnionych, nieprzewidzianych postojów, ceł i wielu przyczyn, których nie jesteśmy w stanie kontrolować. Nie przejmuj się, jeśli data szacunkowego przybycia różni się kilka dni. Jest to prawie nieuniknione i margines wynosi +/- 10 dni.

Ponadto w głównych okresach świątecznych, takich jak Boże Narodzenie i Chiński Nowy Rok (koniec stycznia-początek lutego), mogą wystąpić problemy związane z mniejszą liczbą zamówień, co może powodować opóźnienia do 6 tygodni. Wszelkie niefortunne opóźnienia podczas tych okresów, są całkowicie poza naszą kontrolą. Każda obiecana przez dostawców dostawa w okresie świątecznym będzie oczywiście honorowana, jednak zamówienia złożone bezpośrednio po naszym okresie świątecznym mogą, ale nie muszą być opóźnione. 

Uwaga: W wyjątkowych okolicznościach wszelkie niestandardowe elementy lub konfiguracje mogą potencjalnie wiązać się z dodatkowym czasem oczekiwania.