Często zadawane pytania

Skontaktuj się z nami

Jeśli masz problemy ze złożeniem zamówienia lub chcesz poprosić o ogólne informacje o naszych produktach, zadzwoń pod numer 795 966 766 lub napisz e-mail

Zapytania sprzedażowe - sprzedaz@deluxdeco.pl

Problemy i reklamacje - wsparcie@deluxdeco.pl

Prasa i dziennikarze - prasa@deluxdeco.pl

Proszę wyraźnie wskazać temat (w wierszu temat) oraz podać dane kontaktowe, w tym numer telefonu.

W przypadku wszystkich innych zapytań zobacz proszę dodatkowe przydatne linki,  próbki tkaninśledzenie zamówień, dostawy oraz zwroty i wymiany.

 

CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA

Dlaczego wasze ceny są znacznie niższe?
Tego nie robimy
To robimy
Jak mogę się upewnić, że jest to dobrej jakości?
Gdzie mogę znaleźć więcej informacji o waszych pokryciach sof?
Czy macie jakieś salony, w których mogę zobaczyć produkty?
Kiedy naliczane są opłaty za moje zakupy?
Jak mogę śledzić swoje zamówienie?
Czy cała sofa jest wykonana w wybranej przeze mnie skórze?
Jak mogę zwrócić towar?
Jak mogę zapłacić za mój zakup?
Czy mogę zamówić telefonicznie lub porozmawiać z obsługą klienta?
Kiedy otrzymam moje dokumenty / dowód SPRZEDAŻY?
Gdzie dostarczacie?
Jeśli mój produkt zostanie uszkodzony podczas dostawy, co mogę zrobić?
Co jeśli mój przedmiot nie zmieści się do mojego domu?
Kiedy powinienem pozbyć się moich starych sof?
Jak mogę założyć konto?
Jak mogę zmienić moje dane osobowe?
Jak mogę otrzymać nowe hasło?
Czy mogę zadzwonić do was za darmo?
Co się stanie, jeśli przegapię, spóźnię się na umówioną dostawą?
Jak mogę dbać o moje meble?
Znalazłem błąd na stronie, co mam zrobić?
Nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie?

Dlaczego wasze ceny są znacznie niższe?

Nasze towary kosztują mniej, ponieważ obniżyliśmy wszystkie koszty pośredników, koszty magazynowania i koszty związane z punktem sprzedaży detalicznej, po prostu zamawiając bezpośrednio u dostawcy, kiedy zamawiasz.

Tego nie robimy

Nie trzymamy stanów magazynowych - Nie transportujemy towarów, gdy nie są sprzedane - Nie ponosimy nadmiernych kosztów transportu poprzez wysyłkę niesprzedanych towarów - Nie mamy dużych kosztów magazynowania i nie kupujemy od hurtowników, którzy muszą wypracować własną marżę zysku.

To robimy

Kupujemy bezpośrednio z fabryki
Produkujemy na żądanie
Oferujemy luksusowe i wysokiej jakości produkty za mniej
Przekazujemy oszczędności naszym klientom - do 60% ZNIŻKI

Jak mogę się upewnić, że jest to dobrej jakości?

Wszyscy nasi dostawcy i produkty są dokładnie sprawdzani pod kątem standardów produkcji i jakości gotowego produktu, co stanowi podstawę naszego modelu biznesowego. Każdy sprzedawany przez nas produkt zawiera szczegółowe informacje na temat konstrukcji, materiałów i wykończenia, a my nie mamy nic do ukrycia, ponieważ wiemy, że oferujemy to, co najlepsze, za mniej. Poświęć chwilę, aby porównać nasze specyfikacje produktu z konkurencją, a odkryjesz zalety kupowania luksusu za mniej od Delux Deco.

Gdzie mogę znaleźć więcej informacji o waszych pokryciach sof?

Przeczytaj proszę nasz przewodnik kupującego, aby uzyskać pełne informacje.

Czy macie jakieś salony, w których mogę zobaczyć produkty?

Posiadamy showroom z wyborem produktów każdego dostawcy, który prezentuje jakość i popularne modele. Pokazane modele są wymienione na naszej stronie salonu ze wszystkimi danymi adresowymi itp.

Co się stanie, jeśli produkt zostanie uszkodzony przy dostawie?

Delux Deco dokłada wszelkich starań, aby produkty dotarły w idealnym stanie, w tym staranną kontrolę jakości produktu przy wyjeździe oraz dodatkowe opakowanie i ochronę w porównaniu do większości innych dostawców sof. Ponadto używamy wyspecjalizowanych firm transportowych, które zajmą się dostawą Twoich towarów. Mimo to problemy mogą nadal występować ze względu na charakter produktów i stopień obsługi wymagany do dostarczenia towarów do domu. Delux Deco naprawi lub wymieni wszelkie wadliwe części, współpracujemy z ogólnokrajowymi firmami serwisującymi.

Kiedy naliczane są opłaty za moje zakupy?

Ponieważ zamawiamy „na żądanie” bezpośrednio z fabryki, musimy zapłacić za towar z góry. W mało prawdopodobnym przypadku, gdy nie jesteś zadowolony z towarów lub są one uszkodzone, oczywiście wymienimy lub zwrócimy wpłacone środki. Aby uzyskać dodatkowe informacje, zapoznaj się z naszą Gwarancją zwrotu pieniędzy i Polityką zwrotów i wymian.

Jak mogę śledzić swoje zamówienie?

Każdy etap Twojego zamówienia jest widoczny online, w tym jego postęp od zamówienia do produkcji, wysyłki i dostarczenia do ciebie. Możesz zalogować się na swoje konto w dowolnym momencie, aby zobaczyć aktualny status, będziesz otrzymywać wiadomości e-mail z ważnymi aktualizacjami zamówienia, takimi jak;

"Przetwarzanie" Może to potrwać kilka dni, tydzień lub dwa, a czasem nawet kilka dni dłużej. Zależy to od dostępnej wydajności, mocy produkcyjnej stosownego producenta i harmonogramu naszego cyklu zamówienia. Twoje zamówienie zostało złożone, a produkcja rozpoczyna się u dostawców tak szybko, jak to możliwe.

"W produkcji" Informuje, że zamówienie jest realizowane przez fabrykę.

Od tego momentu towary, które już zostały wyprodukowane, są planowane do wysyłki, umieszczane w harmonogramie a status jest ustawiany na:

"Gotowe do wysyłki" Jest to fracht morski z najdalszych zakątków świata i nie należy go mylić z dostawą. Przygotowujemy dokumentację wymaganą do transportu, kwesti celnych, ustalamy szczegóły z przewoźnikiem. Okres ten może wynosić do 2 tygodni.

"W transporcie" Twoje zamówienie znajdują się teraz na potwierdzonym statku i dotrze do naszego partnera logistycznego za około 4-5 tygodni. Uwaga: Podajemy daty przybycia, które są szacunkowe, i mogą się one różnić kilka dni ze względu na zmienne, takie jak warunki pogodowe lub procedury celne. Zazwyczaj jest to zgodne z harmonogramem, ale proszę pozwolić nam na pewien margines w odniesieniu do konkretnych dat przybycia.

"Dostawa" „Dostawa” Jest to etap końcowy, który może potrwać od 2-5 dni do 2 tygodni od przybycia zamówienia do magazynu centralnego, w zależności od miejsca zamieszkania.

Uwaga: Pracujemy w systemie, który został zaprojektowany w celu zapewnienia absolutnie najlepszej możliwej wartości. Dokładamy wszelkich starań, aby jak najszybciej dostarczyć towar i zawsze szukamy sposobów, aby więcej zamówień dotarło szybciej dla wygody naszych klientów. Większość naszych zamówień jest realizowana w około 12 tygodni.

Dlaczego macie kilka złych recenzji? 

Prowadzimy działalność głównie online i sprzedajemy towary bezpośrednio z fabryk po najniższych cenach naszym Klientom. Czasami coś idzie nie tak i niektóre zamówienia się spóźniają, a czasem zdarzają się pomyłki w dostawach i problemy z harmonogramem. Jesteśmy tylko ludźmi. Przy tysiącach zamówień, relatywnie bardzo niewiele osób ma problemy, jednak te, które je mają, są najbardziej głośne i niezadowolone, publikując złe recenzje na zewnętrznych stronach.

Z góry przepraszamy te osoby.  

Główne powody złych recenzji: „problemy z dostawą lub spóźnionymi zamówieniami”. Niestety nie jesteśmy w stanie zagwarantować 100% punktualności, ponieważ nasi zewnętrzni dostawcy i firmy transportowe również nie są w 100% doskonali, są podatni na nieoczekiwane zdarzenia i działania boskie. 95% naszych zamówień jest na czas. 

Główny powód dobrych recenzji: „Doskonała jakość i wartość produktu” znacznie przewyższa innych sprzedawców detalicznych, właśnie dlatego, że towary są produkowane na zamówienie, zajmuje to trochę czasu.

Jeżeli cenisz jakość i cenę ponad kilka tygodni dodatkowego czasu oczekiwania, zapraszamy do Delux Deco.

Czy cała sofa jest wykonana w wybranej przeze mnie skórze?

Wszystkie nasze sofy mają wybraną przez Ciebie skórę na wszystkich częściach użytkowych. Części nienadające się do użytkowania oraz obszary, które są w większości niewidoczne, takie jak tył i niektóre panele boczne, mogą być wykonane z skóry syntetycznej w 100% dopasowanym kolorze. Części te nie ulegają zużyciu ani nie są dotykane. Jest to standard branżowy, oczywiście możemy wycenić wykonanie w 100% z pełnej wybranej skóry, jeśli jest taka potrzeba.

Jak mogę zwrócić towar?

Czasami coś źle zrozumiesz, a czasem nie jest to tym czego oczekiwałeś, dlatego oferujemy bezpłatną 14-dniową politykę zwrotów. Mamy nadzieję, że będziesz zadowolony z zakupu, ale jeśli jednak chcesz zwrócić przedmiot, staramy się aby odbyło się to najszybciej i w jak najbardziej wygodny sposób. Jeśli z jakiegokolwiek powodu jesteś niezadowolony, możesz zwrócić przedmiot w przeciągu 14 dni od daty zakupu, o ile jest on w dokładnie takim samym stanie jak w momencie zakupu. Obowiązujące warunki.

Aby uzyskać więcej informacji, przejdź do strony Zwroty i wymiana.

Jak mogę zapłacić za mój zakup?

Akceptujemy wszystkie główne karty kredytowe i debetowe, przelew bankowy chociaż zalecamy korzystanie z kart kredytowych, ponieważ zapewniają one jeszcze większą ochronę konsumenta.

Czy mogę zamówić telefonicznie lub porozmawiać z obsługą klienta?

Zapraszamy do kontaktu chętnie odpowiemy na wszelkie pytania od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 17:00 pod numerem 795 966 766

Kiedy otrzymam moje dokumenty / dowód SPRZEDAŻY?

Twoja faktura zostanie niezwłocznie wysłana na Twój adres e-mail.

Gdzie dostarczacie?

Dostarczamy na terenie całej Polski i Unii Europejskiej, jednak za dostawę niektórych towarów mogą zostać naliczone dodatkowe opłaty.

Jeśli mój produkt zostanie uszkodzony podczas dostawy, co mogę zrobić?

W mało prawdopodobnym przypadku uszkodzenia lub wady produktu, naprawimy, wymienimy go lub zwrócimy pełną kwotę transakcji. Zgłoś to nam natychmiast

Co jeśli mój przedmiot nie zmieści się do mojego domu?

W mało prawdopodobnym przypadku, gdy Twój produkt nie zmieści się w domu, zaoferujemy podobny przedmiot jako alternatywę lub zwrot pieniędzy.

Kiedy powinienem pozbyć się moich starych sof?

Nie wyrzucaj starych sof, dopóki nie otrzymasz potwierdzonego okienka dostawy od naszego przewoźnika, który wyśle SMS-a, e-mail lub zadzwoni w celu potwierdzenia, że sofy są gotowe do dostawy.

Jak mogę założyć konto?

Wystarczy przejść do linku Moje konto u góry strony i uzupełnić swoje dane. Wszystkie Twoje informacje są w 100% prywatne i bezpieczne.

Jak mogę zmienić moje dane osobowe?

Możesz zalogować się w dowolnym momencie i zmienić dowolne informacje.

Jak mogę otrzymać nowe hasło?

Możesz zalogować się w dowolnym momencie i zmienić hasło. Poproś o przypomnienie hasła na stronie Moje konto.

Czy mogę do was zadzwonić za darmo?

Oferujemy bezpłatny czat online lub połączenie zgodne z cennikiem Twojego operatora.

Co się stanie, jeśli przegapię, spóźnię się na umówioną dostawą?

Twój dostawca oddzwoni w celu ustalenia drugiego terminu dostawy.

Jak mogę dbać o moje meble?

Przejdź do naszej strony dotyczącej pielęgnacji produktów i porad.

Znalazłem błąd na stronie, co mam zrobić?

Napisz na adres wsparcie@deluxdeco.pl, dziękujemy za pomoc.

Nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie?

W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt na adres wsparcie@deluxdeco.pl